Sekretarz Miasta
Imię i Nazwisko: Maria Pazda
Funkcja: Sekretarz Miasta
Telefon: (059) 83 42 291 wew. 306
(059) 83 43 272
e-mail: sekretarz@czluchow.eu
Kompetencje Sekretarza Miasta w załączeniu:
Sekretarz – zatrudniany jest na podstawie umowy o pracę.
1. Sekretarz zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu, czuwa nad ciągłym i stałym
doskonaleniem. Sekretarz kontroluje działalność poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie
m.in. poprzez system kontroli zarządczej.
2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi
przepisami prawa;
2) organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne
komórki organizacyjne, nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych, analiza
warunków pracy w Urzędzie, podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia;
3) okresowe oceny pracy pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy;
4) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
sprawnego obiegu dokumentów;
5) organizowanie współdziałania z jednostkami organizacyjnymi Gminy;
6) nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw
i prawidłowej obsługi klientów Urzędu;
7) wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem;
8) nadzór nad ewidencją uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza;
9) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz
wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy;
10) nadzór nad prowadzeniem zbioru przepisów gminnych oraz udostępnianie ich do wglądu;
11) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych
- ustala plan doskonalenia zawodowego;
12) zapewnienie obsługi prawnej Urzędu;
13) koordynowanie i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;
14) nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych;
15) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza w ramach udzielonego upoważnienia;
16) ewidencjonowanie udzielonych pełnomocnictw i upoważnień.
3. Współdziała z Radą i jej komisjami.
4. Organizuje i nadzoruje w porozumieniu z Burmistrzem nabór na wolne urzędnicze stanowiska
pracy oraz organizuje i nadzoruje przebieg służby pracowniczej. Prezentuje nowoprzyjętych
pracowników i zapoznaje ich ze wszystkimi przepisami regulaminowymi i porządkowymi
dotyczącymi funkcjonowania Urzędu.
5. Przedstawia Burmistrzowi propozycje do powierzenia określonych czynności pracownikom.
6. Sekretarz nie może być członkiem partii politycznej.
7. W wyniku przyznanych przez Burmistrza kompetencji Sekretarz sprawuje nadzór nad:
1) Referatem Organizacyjnym i Promocji Miasta;
2) Urzędem Stanu Cywilnego.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
15 05 2015 12 24 13kompetencje-sekretarz (PDF, 16.70Kb) | 2025-05-15 09:35:25 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator Serwisu BIP Data wytworzenia:
10 sty 2011
Osoba dodająca informacje
Administrator Serwisu Data publikacji:
10 sty 2011, godz. 13:36
Osoba aktualizująca informacje
praktyka praktyka Data aktualizacji:
15 maj 2025, godz. 09:35